Reklama materiallari kreativ konsepsiyaning bevosita jismoniy amalga oshirilishidan iboratdir. Bularning barchasi reklama deb ataladigan ko'rinishlardir.
Video
Video rolik — eng keng tarqalgan va samarali reklama vositasi bo'lib, u asosan TV, Digital da hamda savdo nuqtalarida qo'llaniladi. Videokontent ishlab chiqar ekanmiz, biz har bir kanalning o'ziga xos xususiyatlarini hisobga olamiz. Shunday qilib, klassik TV rolik - bu 20-30 soniya davom etadigan o'yinli yoki animatsion video, Digital formatlarda esa turlicha - Youtubedagi 6 soniyali “bamperlardan” tortib, bir necha daqiqa davom etadigan imij yoki tushuntiruvchi videolargacha.
Outdoor
Outdoor yoki OOH (inglizcha out of home) - bu shahar ko'chalarida, ochiq osmon ostida joylashtiriladigan reklama materiallarining bir turidir. Tashqi reklamaning statik va dinamik turlari juda ko'p. Eng mashhur formatlar: bigbord (3x6 metr), sitilayt (piyodalar joylari bo'ylab yorug'lik qutisi), brendmauer (katta o'lchamdagi reklama tasvirlari). Outdoor vositalarining optimal kombinatsiyasini tanlash uchun bizning mutaxassislarimiz ijodiy konsepsiyadan boshlaydilar va maqsadli auditoriyaning xulq-atvor xususiyatlarini hisobga olgan holda aloqa nuqtalarini tanlaydilar. Ushbu joylashtiruv usuli yaxshi natija berishi kafolatlanadi.
Digital
Internetning odamlar hayotiga ta'sirini ortiqcha baholash mushkul. Internet-reklama bozori tez sur'atlar bilan o'sib bormoqda va rivojlanmoqda, ommaviy axborot vositalarining raqamli muhitdagi imkoniyatlari esa tengsizdir. Digital bizga klassik onlayn reklamani geymifikatsiya va jalb qilish marketingi elementlari bilan birlashtirishga imkon beradi. "Digitali" atamasi orqali biz ta'sir qilish usullari va vositalarining onlayn muhitdagi keng doirasini ifodalaymiz. Ko'pgina integratsiyalashgan kampaniyalar maksimal ta'sirga erishish uchun onlayn va oflayn aloqalarning kombinatsiyasidan foydalanadi. Digital vositalar bizga maqsadli iste'molchilar bilan yaqin aloqa o‘rnatish imkonini beradi. Ushbu yondashuv targeting deb ataladi, ya’ni maqsadli noyob xabarlarni kerakli joyda va kerakli vaqtda yetkazib berishdir.
POSm
POSM (Sotish nuqtalari uchun bosma materiallar) umumiy ijodiy g'oyani to'ldiradigan integratsiyalashgan brend kommunikatsiyasining muhim elementidir. Riteylda eng ommabop materiallar ay stopper (eyestopper), shelf toker (shelf talker), vobler (wobbler), stiker, narx yorlig'i, palletlar va turli o'lchamdagi boshqa nostandart vositalardir. Xizmat ko'rsatish sohasida ko'pincha klassik formatlardagi tashuvchilar dolzarb: laytboks (lite box), afisha, broshyura, strimer, banner va boshqalar. Ushbu kanalning samaradorligi iste’molchi bilan xarid qilish to'g'risida qaror qabul qilish vaqtidagi bevosita aloqaga bog'liq.
Radio
Bosma nashrlarda reklama berish dunyodagi eng qadimgi va eng keng tarqalgan media kanaldir. Darhaqiqat, barcha reklamalar kitob chop qilishning ixtirosi bilan boshlangan bo‘lsa, gazetadagi e’lonlar ilk reklama namunasi edi. Amaliyotimizda ko'pincha biz kommunikatsiyaning bosma nashrlardagi yashirin tabiatidan foydalanamiz: PR maqolalari, yangiliklar ustunlari tagidagi mimikriya; yoki juda aniq maqsadli auditoriyaga murojaat (keksa avlod, professional matbuot obunachilari, kichik shaharlar aholisi).
Press
Ambient deganda noan'anaviy muqobil aloqa kanallari tushuniladi. Ambientning vazifasi o'xshash ehtiyoj va qiziqishlarga ega bo'lgan ma'lum bir guruh odamlar uchun "to'g'ri" muhitni yaratishdir. Ambientga pul tikishda biz birinchi navbatda ommaviy xarakterga emas, balki kontakt sifatiga tayanamiz. Bunday yechimlardan biz asosiy berilayotgan ma’lumotni mustahkamlash uchun foydalanamiz. Ular odatda ishlab chiqarish va amalga oshirish uchun ancha arzon, lekin juda samarali bo'lishi mumkin (ayniqsa, savdo nuqtalarida).
Ambient
Ambient deganda noan'anaviy muqobil aloqa kanallari tushuniladi. Ambientning vazifasi o'xshash ehtiyoj va qiziqishlarga ega bo'lgan ma'lum bir guruh odamlar uchun "to'g'ri" muhitni yaratishdir. Ambientga pul tikishda biz birinchi navbatda ommaviy xarakterga emas, balki kontakt sifatiga tayanamiz. Bunday yechimlardan biz asosiy berilayotgan ma’lumotni mustahkamlash uchun foydalanamiz. Ular odatda ishlab chiqarish va amalga oshirish uchun ancha arzon, lekin juda samarali bo'lishi mumkin (ayniqsa, savdo nuqtalarida).