Kommunikatsiya platformasiga muvofiq, tegishli media-kanallar va ularning har biri uchun xabarlar miksi shakllantiriladi. POEM modeliga muvofiq, biz uch turdagi mediadan foydalanamiz: paid – klassik pullik ommaviy axborot vositalari (an'anaviy reklama), owned – iste'molchi bilan bevosita aloqaga kirishadigan ommaviy axborot vositalari (qadoq, veb-sayt, transport, shakl va boshqalar), earned – mahsulotdan muvaffaqiyatli foydalanilgandan so'ng ishlaydigan ommaviy axborot vositalari (muxlislar fotosuratlari, og’zaki bir-biriga yetkazishlar va boshqalar). Ushbu yondashuv haqiqatan ham samarali integratsiyalashgan brend kommunikatsiyasini yaratish imkonini beradi. Biz digital kanalga alohida e'tibor beramiz – brendning tarmoqda mavjudligi haqida keng qamrovli tasavvurni shakllantiramiz.
Mediastrategiyaning asosiy maqsadi – media-byudjetni kommunikatsiya kanallari o‘rtasida eng samarali, oqilona va asosli taqsimlashdan iborat.
Media strategiyasi brendning maqsadli auditoriya bilan kommunikatsiyasi haqida uzoq muddatli tushunchani shakllantiradi, kommunikatsiyaning izchilligini ta'minlaydi, turli xil reklama vositalaridan birgalikda foydalanishning sinergetik ta'sirini rag'batlantiradi, byudjetni optimallashtirish va samaradorlikni baholash imkonini beradi.
Media strategiyaning asosiy elementlari quyidagilardan iborat: media muhitni tahlil qilish, raqobatchilar va auditoriya faolligi; KPI ni majburiy belgilash bilan maqsad va vazifalarni shakllantirish; strategik yechim; ommaviy axborot vositalarining bo'linishi; taktik rejalashtirish; yakuniy flowchart.