KOMMUNIKATSIYA STRATEGIYASI

The communication strategy is a step-by-step, long-term plan for the building and implementation of the company's communications to achieve strategic marketing and business goals. The strategy is built on the basis of the platform and its main objective is to convey the brand essence to the target audience in a correct manner. In most cases the strategic direction of communication development is set for a long-term period, and annual communication plans only adjust this direction based on the marketing data obtained and feedback from consumers. Structure of the communication strategy: communication platform of the brand, POEM channels, tools, action plan, media strategy.
Kommunikatsiya strategiyasi
Kommunikatsiya platformasini shakllantirgan holda, bizning mutaxassislarimiz 6 blokni ishlab chiqadilar: kommunikatsiya strategiyasi - murakkab integratsiyalashgan kommunikatsiyani tashkil etuvchi asosiy tamoyillar; asosiy xabarlar - iste'molchiga va'dalar shaklida yetkazilishi kerak bo'lgan ma'lumotlar; kommunikatsiyani farqlanib turadigan qilish - brendning raqobatchilardan ajralib turishiga imkon beradigan kommunikatsiya usullari; urg'u - faol ishlatilishi kerak bo'lgan qadriyatlar, sifatlar, hududlar va boshqa jihatlar; o‘z ovoziga ega bo‘lish, xususiyat, til - muloqotning og'zaki, hissiy, axloqiy va ijtimoiy tamoyillari; stilistika - muloqotning vizual tamoyillari.
Kommunikatsiya strategiyasi
Asboblar
Brend kommunikatsiya vositalari brendning asosiy qadriyatlarini iste'molchiga yetkazishga xizmat qiladigan marketing texnikasi va metodlarining butun majmuasini o'z ichiga oladi. Reklama, to'g'ridan-to'g'ri sotuvlar, sotishdan keyingi xizmat ko'rsatish va boshqalar kabi faol vositalarga qo'shimcha ravishda biz lateral vositalar to'plamini ishlab chiqish va amalga oshirishga muhim o'rin beramiz: brending, PR, sodiqlik dasturlari, qadoqlash, neyromarketing va boshqalar.
Asboblar
POEM kanallari

Kommunikatsiya platformasiga muvofiq, tegishli media-kanallar va ularning har biri uchun xabarlar miksi shakllantiriladi. POEM modeliga muvofiq, biz uch turdagi mediadan foydalanamiz: paid – klassik pullik ommaviy axborot vositalari (an'anaviy reklama), owned – iste'molchi bilan bevosita aloqaga kirishadigan ommaviy axborot vositalari (qadoq, veb-sayt, transport, shakl va boshqalar), earned – mahsulotdan muvaffaqiyatli foydalanilgandan so'ng ishlaydigan ommaviy axborot vositalari (muxlislar fotosuratlari, og’zaki bir-biriga yetkazishlar va boshqalar). Ushbu yondashuv haqiqatan ham samarali integratsiyalashgan brend kommunikatsiyasini yaratish imkonini beradi. Biz digital kanalga alohida e'tibor beramiz – brendning tarmoqda mavjudligi haqida keng qamrovli tasavvurni shakllantiramiz.


POEM kanallari
Action plan
Action plan – bu ma'lum bir vaqt oralig'ida tovar kommunikatsiyasini belgilaydigan tadbirlarning batafsil bosqichma-bosqich ro'yxatidir. Taqvim rejadagi har bir faoliyat maqsad va vazifalarni, asosiy xabarlarni va foydalaniladigan vositalarni o'z ichiga oladi. Ushbu hujjat o'ziga xos vizual xarita bo'lib, brend unga muvofiq rivojlanadi.
Action plan
Media strategiya

Mediastrategiyaning asosiy maqsadi – media-byudjetni kommunikatsiya kanallari o‘rtasida eng samarali, oqilona va asosli taqsimlashdan iborat.

Media strategiyasi brendning maqsadli auditoriya bilan kommunikatsiyasi haqida uzoq muddatli tushunchani shakllantiradi, kommunikatsiyaning izchilligini ta'minlaydi, turli xil reklama vositalaridan birgalikda foydalanishning sinergetik ta'sirini rag'batlantiradi, byudjetni optimallashtirish va samaradorlikni baholash imkonini beradi.

Media strategiyaning asosiy elementlari quyidagilardan iborat: media muhitni tahlil qilish, raqobatchilar va auditoriya faolligi; KPI ni majburiy belgilash bilan maqsad va vazifalarni shakllantirish; strategik yechim; ommaviy axborot vositalarining bo'linishi; taktik rejalashtirish; yakuniy flowchart.


Media strategiya
OUR WORK ON BRANDING
ISHLARIMIZ HAQIDA KO'PROQ MA'LUMOT OLING Tijorat direktorimiz bilan bog’laning
Kapitanova Yuliya

Kapitanova Yuliya

Tijorat direktori