BREND STRATEGIYASI

The brand strategy is a strategy for a brand creation, development, change and market adaptation. The key task of the brand strategy is to improve the business performance. The main elements are the brand architecture and platform, metaphor and communication strategy. Depending on the stage of brand development and current tasks, on a case-by-case basis jointly with the client our specialists define the required list of works which will allow to arrange all elements into a single system and to set the strategic development direction.
Brend arxitekturasi
Agar biror kompaniya o'z portfelida bir nechta brendlarga ega bo'lsa, unda ko'pincha uning ichki tuzilishi hamda brendlarning kommunikatsiyadagi rollarining kombinatsiyasi haqida savol tug'iladi. Brend arxitekturasi brend portfelini yagona umumiy tamoyilga muvofiq tuzishga, brendlarning rolini, ularning o‘zaro aloqasini va ichki ierarxiyasini belgilashga yordam beradi. Marketing strategiyasida brendlarning rolini aniqlashda mutaxassislarimiz foydalanadigan bir nechta klassik usullar mavjud. "Spiker" ni tanlash, "tavsiya qiluvchi" yordamini qo'shish yoki soyabon brendi yordamida pozitsiyani mustahkamlash - bularning barchasi brend arxitekturasini qurish bosqichida hal qilinadi.
Brend arxitekturasi
Brend metaforasi
Metafora brendning mohiyatini va uning qadriyatlarini oddiy obraz bilan ifodalash imkonini beradi. Aslida, u "biz qandaymiz?" degan savolga javob beradi. Ideal holda, metafora brendning strategik va ijodiy tarkibiy qismlari o'rtasidagi ideal bog'lovchi rolini o'ynaydi hamda dominant idrok hisoblanadi: u pozitsiyani majoziy tekislikka aylantiradi, kreativ komponentda rivojlanish yo'nalishini belgilaydi va brend arxetipi uchun asos yaratadi.
Brend metaforasi
Brend platformasi

Brend platformasi — brendning o'ziga xosligini tavsiflovchi keng qamrovli modeldir: uning missiyasi, qarashlari, mohiyati, iste'molchi uchun roli (uslub, xarakter, ohang va boshqalar), hissiy va funksional afzalliklari, shuningdek, kommunikatsiyada brendning va'dalari orqali ifodalanadigan asosiy qadriyatlar va ishonish uchun sabablardir (RTB).

Brend platformasining asosi pozitsiyadir, brendning muvaffaqiyatli marketing strategiyasini busiz tasavvur qilib bo'lmaydi, chunki aynan u brendning asosiy farqlanib turuvchi jihatlari va afzalliklarini belgilaydi. Tajribamizga asoslanib, biz muvaffaqiyatli pozitsiyani aniqlash mezonlarini ishlab chiqdik: halollik, barqarorlik va yaxshi himoyalanganlik. Brendning haqiqatga to'g'ri kelmaydigan va'dalari sotuvlarning pasayishiga bevosita ta'sir qiladi va juda katta obro’ yo’qotilishiga olib keladi. Chunki pozitsiya bu nafaqat ishlab chiqaruvchining brendni qanday ko'rishi, balki ushbu brendning xaridor tomonidan qanday qabul qilinishi hamdir.

Brend platformasi doirasida biz barcha tadqiqotlar va farazlarni umumlashtiramiz, brendning qarashlari va pozitsiyasini aniq belgilaymiz, maqsadli auditoriyani segmentlarga ajratamiz, brend identifikatorini shakllantiramiz, nom va vizual obraz uchun talablar ishlab chiqamiz.

Brend platformasi
Rebrending

Brend har doim madaniy kontekstga mos kelishi va iste'molchilar talablariga javob berishi uchun vaqti-vaqti bilan rebrending o'tkazib turish lozim. Bu yuzaki bo'lishi va faqat vizual identifikatsiyaga (restayling) daxldor bo‘lishi ham mumkin, yoki pozitsiyani chuqur qayta ko'rib chiqishga, so'ngra brendning iste'molchi uchun rolini o'zgartirishga ta'sir qilishi ham mumkin. Rebrending zarurligini aniqlash uchun brend auditini o'tkazishni tavsiya etamiz.


Rebrending
Raqamli strategiya
Bugungi kunda iste'molchi bilan aloqa kirishishning asosiy kanali Internetdir. Auditoriyaning katta qismi shu yerda, demak, brendlar uchun ushbu kanalning o‘ziga xos xususiyatlarini inobatga olgan holda samarali muloqot o‘rnatish nihoyatda muhim. Brendning digital mavjudligi strategiyasi - bu brendning tarmoqda mavjudligining xususiyati va formatlarini tavsiflovchi murakkab batafsil vositadir. Strategiya tayyorlash doirasida agentlik jamoasi raqamli brendning joriy holatini audit va tahlil qiladi, raqobat muhitini tahlilini amalga oshiradi, ushbu segmentdagi tendensiyalarni aniqlaydi, auditoriya segmentatsiyasini o'rganadi va o'tkazadi, pozitsiyani, qadriyatlarni, xususiyatlarni, kommunikatsiya tamoyillarini aniqlaydi, tegishli kanallar va vositalarni tavsiya qiladi, shuningdek, aktual kontent turlarini aniqlaydi.
OUR WORK ON BRANDING
ISHLARIMIZ HAQIDA KO'PROQ MA'LUMOT OLING Tijorat direktorimiz bilan bog’laning
Kapitanova Yuliya

Kapitanova Yuliya

Tijorat direktori