TADQIQOTLAR

Brend ishlab chiqish — bir necha bosqichlardan iborat murakkab jarayondir. Brend strategiyasining asosi hozirgi vaziyatni o'rganish va kelajakdagi brendning pozitsiyasini aniqlash bo'yicha farazlarni shakllantirishdan iboratdir. Mutaxassislarimiz tashqi muhitni, raqobat muhitini va iste'molchilarni o'rganadilar. Rebrending o'tkaziladigan taqdirda brend auditi o'tkaziladi. Loyiha debrifingi bosqichida vazifani amalga oshirish uchun vositalar to'plami shakllantiriladi va tadqiqotlar miksi - kontekstga mos keladigan turli xil tadqiqotlarning optimal kombinatsiyasi belgilab olinadi.
Tashqi muhit

Bozor va media ma'lumotlaridan foydalanib, biz madaniy kontekstni tahlil qilamiz, mavjud tendentsiyalarni ajratib olamiz va dunyo tajribasini o'rganamiz. Shuningdek, biz tarmoq ichida tizimli tahlil o'tkazamiz va pozitsiyani aniqlash bo‘yicha ishchi farazlarini keyinchalik takomillashtirish uchun bozor signallarini o'rganamiz. Ushbu tadqiqot blokiga mahsulotni, kompaniyani va uning hamkorlarini har tomonlama o'rganish ham kiradi.


Tashqi muhit
Raqobat muhiti

Raqobatchilarni tahlil qilishning klassik va innovatsion usullariga asoslanib, biz raqobatbardosh brendlarning pozitsiya hududini belgilaymiz, ularning kuchli va zaif tomonlarini ajratib olamiz va iste'molchi tanloviga sezilarli ta'sir ko'rsatadigan asosiy mahsulot o'rnini bosuvchi mahsulot substitutlarini topamiz.


Raqobat muhiti
ISTE’MOLCHILAR
Maqsadli auditoriyaning klassik segmentatsiyasi, uning psixografiyasi, sotsiografiyasi va xulq-atvorini tahlil qilish bilan bir qatorda, biz aniq insaytlar, stereotiplar va idrok to'siqlarini aniqlash uchun empatiya va dizaynerlarcha fikrlashga asoslangan so'nggi psixologik usullarni qo'llaymiz. Miqdor va sifat bo‘yicha tadqiqotlarga asoslanib, biz iste'molchining yaxlit portretini, uning motivatsiyasini, aloqa nuqtalarini va xatti-harakatlarini o'zgartirish uchun yo‘nalishlarni shakllantiramiz.
ISTE’MOLCHILAR
Brend auditi

Auditning vazifasi marketing faoliyatini yanada aniqroq rejalashtirish, rebrending o’tkazish yoki biznesni sotuvga tayyorlash uchun mavjud brendni batafsil o'rganishdir. Biz 6 blokdan iborat diagnostika xaritasi bo'yicha brend auditini o'tkazamiz: falsafa, arxitektura, o'ziga xoslik, imij, kommunikatsiya, atrof-muhit. Brend auditi vizual elementlarni hozirgi shaklda saqlash, mahsulot qatorini kengaytirish, rebrending/restyling o‘tkazish, narx siyosatini o'zgartirish, kommunikatsiya strategiyasini va reklama tadbirlarini o'zgartirishning maqsadga muvofiqligini baholash imkonini beradi.


Brend auditi
BRENDING BO‘YICHA ISHLARIMIZ
ISHLARIMIZ HAQIDA KO'PROQ MA'LUMOT OLING Tijorat direktorimiz bilan bog’laning
Kapitanova Yuliya

Kapitanova Yuliya

Tijorat direktori